Lapas karte Kontakti Glavenā lapa
 
lat rus eng



Kontaktinformācija

Rīga

+371 67358696

+371 67222811

Daugavpils

+371 65420116









   










» Kontakti | Par mums

„Astra Tūre” vēsture:

1995. gads Rīgā tika dibināts Birojs „Astra Tūre”/26.06.1995/

1996. gads Izvēlāmies specializāciju: - starptautisko izstāžu apmeklējumu organizēšana

1997. gads Pārstāvam Latvijā starptautisko izstāžu kompāniju „Messe Frankfurt”

1998. gads Aviobiļešu rezervēšanai sākam izmantot rezervēšanas sistēmu „Amadeus”

1999. gads Nosūtam rekordlielu apmeklētāju skaitu uz starptautiskām izstādēm

2000. gads Esam akreditēti, kā IATA aģents (starptautiskajā aviotransporta asociācijā)

2001. gads Kļūstam par Somijas izstāžu kompānijas „Suomen Messut” oficiālājiem pārstāvjiem

2002. gads Pārstāvam Latvijā starptautisko izstāžu kompāniju „Messe Düsseldorf”

2003. gads Pārstāvam Latvijā starptautisko izstāžu kompāniju „Messe Köln”

2004. gads Aviobiļešu pārdošana jau otru gadu pieaug par 41-43 %

2005. gads Atveram IATA licencētu biroju Daugavpilī.  Darbu sāka vēl viens mūsu birojs Liepājā.        

2006. gads Tiek izveidots aviobiļešu rezervēšanas portāls aviokase.lv.Pārstāvam Latvijā starptautisko izstāžu kompāniju „Messe Nürnberg”

2007. gads Darbu sāka vēl viena mūsu biroja filiāle "Valdemāra centrā"  Rīgā

2008. gads. Pēc pārdotajām aviobiļetēm jau otro gadu esam Latvijas tūrisma aģentūru TOP 10. On-line aviobiļešu pārdošana pieaugusi par 15 %. Mūsu portals aviokase.lv Latvijā ierindojies trešajā vietā.

2009.gads. Pasaules ekonomiskās krīzes laikā esam vairāk kā divas reizes palielinājuši aviobiļešu pārdošanu internetā.

2010.gads. 26.06.2010-mums 15 gadi ! Esam izveidojuši jaunu aviobiļešu rezervēšanas portālu aviokases.lv. Mūsu firmas filiāle Rīgā ir pārcēlusies uz jaunajām ofisa telpām Brīvības ielā 45.

2011.gads. On-line aviobiļešu pārdošana pieaugusi par 76 %. Mūsu portals aviokase.lv Latvijā ierindojies otrajā vietā.

2012.gads. Tagad mūsu mājas lapā aviokases.lv ir iespējams iegādāties zemo cenu aviokompāniju aviobiļetes. Portālā īstenots risinājums, kas nodrošina iespēju piedāvāt dažādu zemo cenu aviokompāniju lidojumus ar un bez pārsēšanās. Pārdošanas apjoma pieaugums par 46%.

2013.gads. Mūsu filiāle Daugavpilī pārcēlās uz jaunu, lielāku biroju Viestura ielā 59.

2014.gads.  Mūsu mājas lapa AvioKases.lv kļuva populāra Baltkrievijā un Igaunijā.

2015.gads. Mums 20 gadi! Arvien vairāk pakalpojumu tiek sniegti ar  interneta starpniecību. Biroja atrašanās vietai vairs nav nozīmes. Apvienojam Rīgas birojus.

2016.gads. Palielinās čarteru ceļojumu pārdošana tiešsaistē.  Aviobiļetes kļūst lētākas.

2017.gads. Divas reizes palielinājās tiešsaistes aviobiļešu pārdošanas apjoms zemo cenu aviokompānijām.

2018.gads. Ir izveidota jauna AvioKase.lv saita versija. Vietne kļūst populāra Latvijā un ārpus tās.



Lielā intervija: Esam ciemos pie tūrisma aģentūras Astra Tūre direktora Aleksandra Boļšakova

Autors: Aivars Mackevičs

Avots: BalticTravelnews.com

Jau vairāk nekā 20 gadus tūrisma aģentūras Astra Tūre īpašnieks un direktors ir Aleksandrs Boļšakovs, kura komanda viena no pirmajām Latvijā pirms vairāk nekā desmit gadiem radīja iespēju dažādu aviokompāniju biļetes izdevīgi nopirkt vienuviet – www.aviokases.lv Par savu spēcīgo pusi Astra Tūre uzskata ne tikai aviobiļešu un ceļojumu tirdzniecību, bet arī spēju par jebkuru no klientiem parūpēties visa viņa ceļojumā garumā. 

BalticTravelnews.com: Tehnoloģijas ļoti strauji attīstās, izmaiņas līdz ar to nepārtraukti ir visās jomās. Kā, jūsuprāt, tehnoloģiju iespaidā attīstās tūrisma nozare, kāda pēc laika būs tūrisma aģentūru loma?

Aleksandrs Boļšakovs: Tā kā ir šodien, tā vairs nebūs! Tas ir skaidrs. Jau tagad ir pieejamas programmas, kas spēj konkrētam tūristam piemeklēt piemērotākās viesnīcas no vairāku desmitu piedāvājuma. Cilvēkam šodien viņa laiks ir ļoti dārgs, un viņš to īpaši nevēlas veltīt, lai klātienē apmeklētu tūrisma aģentūru, bet savu ceļojuma izvēli veic internetā. Aizvadītajos trīs gados čartera lidojumu skaits pieaudzis vismaz divas reizes. Cilvēki tik daudz jau ir ceļojuši, ka paši diezgan labi orientējas ko un kā vēlas, nākamo apmešanās vietu izvēlas pēc savas pieredzes vai paziņu ieteikuma. Jāņem vērā, ka no Latvijas pieejamie čartera lidojumu galamērķi ir diezgan labi apzināti un nemainīgi.

BalticTravelnews.com: Vai tas nozīmē, ka tuvojamies brīdim, kad lielie tūroperatori varētu atteikties no tūrisma aģentūru pakalpojumiem.

Aleksandrs Boļšakovs: Diez vai! Kā tūroperators visu spēs pārdot tikai ar savu resursu palīdzību?! Piemēram, redzam, ka aviokompānija “airBaltic” arī biļetes par zemāko cenu veiksmīgi pārdod pati, bet pārējo taču palīdz pārdot tūrisma aģentūras, ieguldot savus resursus un prasmes. Jāatzīmē, ka “airBaltic” regulāro lidojumu biļešu cena ir pieaugusi. Kādus 70% biļešu ceļotāji tāpat dažādās aviokompānijās iegādājas zemo cenu lidojumiem. Turklāt, ja vien ceļojumā mūsu klientam ir kāda risināma situācija, tad viņš var rēķināties, ka mēs viņam palīdzēsim. Mums arī ir vairāk laika un iespēju veltīt uzmanību šim klientam, meklējot tieši viņam labāko risinājumu.

BalticTravelnews.com: Piemēram, vai pēc pieciem gadiem Jūsu vadītajā tūrisma aģentūrā varētu būt izmaiņas, darbiniekiem jauni pienākumi?

Aleksandrs Boļšakovs: Noteikti, jo redzam, ka attīstība ir strauja. Mēs vieni no pirmajiem Latvijā ieviesām sistēmu, ka cilvēki biļetes lidojumiem var nopirkt tiešsaistē, un tas izrādījās pareizs solis. Taču darbiniekam vienmēr būs sava loma, un es labāk pieņemšu vēl kādu, lai viss ir padarīts un uzņēmumā izpaliktu liekas stresa situācijas.

BalticTravelnews.com: Ir sajūta, ka 20-25 gadus jauni cilvēki citādā veidā sev organizē ceļojumus un iegādājas biļetes lidojumiem. Vai uz tūrisma aģentūru pašreiz vairāk nāk vidējā paaudze un gados vecāki cilvēki?

Aleksandrs Boļšakovs: Jā, piekrītu. Taču Astra Tūre specifika, ka stabila daļa klientu ir, kam nepieciešami VIP līmeņa ceļojumi, tie arī ir gados vecāki – vismaz 40 gadus sasniegušie, ar stabiliem ienākumiem. Tāpat palielinās to klientu skaits, kuri vēlas ceļot ļoti lēti, meklē zemo cenu aviokompāniju īpašos piedāvājumus utml. Savukārt vidējās klases ceļotāju skaits nepalielinās. Noteikti savā ziņā šīs tendences raksturo arī ekonomisko situāciju valstī kopumā.

Daudzi organizē ceļojumu tūres sev paši, kas viņiem arī padodas, īpaši, ja runa ir par tiešo lidojumu galamērķiem. Un bieži vien arī pašiem sanāk lētāk, nekā kaut ko līdzīgu var piedāvāt tūrisma aģentūra. Ja tie ir savienojumu lidojumi, tad jaunieši ir gatavi pat nakšņot lidostās, lai tikai tiktu ar lētākajiem reisiem. Tūrisma aģentūras darbinieks tomēr centīsies ceļojumu organizēt tā, lai ceļotājam būtu ērtāk. Turklāt, ja kaut kas slikts notiks pa ceļam, ir garantija, ka ceļotājam būs kam pajautāt palīdzību. Mēs palīdzam visiem saviem klientiem neatkarīgi no tā, vai viņi biļetes un ceļojumus iegādājušies mūsu tiešsaistes lapā vai klātienē. Mums ir uzticīgi klienti, ar kuriem ilgstoši sadarbojamies, bet viņus dzīvē nekad neesam redzējuši. Taču, ja viņi zvana no lidostas un prasa pēc padoma un palīdzības, jo lidmašīnas reiss ir aizkavējies, tad to arī saņem.

BalticTravelnews.com: Līdz ar ceļojumu iegādes paradumu maiņu, daudzas tūrisma aģentūras vairs neuzskata, ka vajadzētu turēt sev biroju uz pilsētas galvenās ielas, pirmajā stāvā, lai katrs var ienākt.

Aleksandrs Boļšakovs: Protams, ka mainās arī Astra Tūre vajadzības. Paši esam saskārušies ar to, ka vairāki biroji pilsētā nav nepieciešami. Protams, kad tos atvērām, pirms vairāk nekā desmit gadiem tiem bija liela nozīme, un ieguldījumi sevi attaisnoja ar uzviju, jo nāca klienti un ceļojumus iegādājās uz vietas.

BalticTravelnews.com: Kādi ir Latvijas ceļotāju paradumi, kā tie mainās? Kā mainās ceļojumu plānošana, jo redzam, ja pēkšņi jānokļūst šonedēļ kādā Eiropas pilsētā, tad lidmašīnas biļetes ir ļoti dārgas.

Aleksandrs Boļšakovs: Kopumā ceļojumi tiek plānoti savlaicīgi. Skaidrs, ka, ja lidmašīnas biļete ir lētāka nekā bāka degvielas, tad cilvēks izvēlas lidot, nevis ceļot ar savu automašīnu. Saviem ceļojumiem es rezervēju biļetes aptuveni piecus, sešus mēnešus iepriekš, kad ir labākās cenas. Tomēr arī vajadzētu būt uzmanīgiem, jo divreiz gadā aviokompānijas maina savus lidojumu sarakstus, un var kaut kas pamainīties un līdz ar to neizdoties, kā plānots. Manuprāt, svarīgākais sākotnēji atrast izdevīgāko lidojuma biļeti, jo dzīvošanu jebkad varēs vieglāk piemeklēt.

BalticTravelnews.com: Kā iespējams noķert aviokompāniju izdevīgākās akcijas?

Aleksandrs Boļšakovs: Galvenais aprēķins tiek vērsts uz aktīvo tūrisma sezonu – vasaru. Oktobrī, novembrī aviokompānijas vērtē nākamo gadu, redz, ka vēl viss tukšs, un izveido kādu akciju. Janvārī jau sākas aktīva biļešu tirdzniecība, kas tādā tempā turpinās līdz martam, marta vidum. Arī tad reizēm tiek rīkotas akcijas, lai vēl pēdējās vietas lidmašīnās aizpildītu.

BalticTravelnews.com: Pēc Jūsu vērojumiem, kur cilvēki no Latvijas visbiežāk lido?

Aleksandrs Boļšakovs: Aizvien populāri galamērķi ir Londona, Frankfurte, Berlīne, Barselona. Atpūtai tieši Barselona ir populārs galamērķis, no turienes arī īsti nekur tālāk neaizlidot. Pārējās iepriekšminētās pilsētas ir labi pārsēšanās punkti, no kuriem ērti var nokļūt tālāk visā pasaulē.

BalticTravelnews.com: Kā Jūs vērtējat, kuras no starptautiskās

 
 
  Top.LV


Mazā Pils iela 5, Rīga,LV-1050, Latvija
Tālr.: +371 67222811, 67215265
E-pasts: info@astrature.lv

Viestura iela 59, Daugavpils, LV-5403
Tālr: +371 65420116, 65444072
E-pasts: infod@astrature.lv